Norrfjärdens IF

Nu digitaliserar vi vår verksamhet och tar nästa steg!
2020-04-17 09:17
I april kommer vi ersätta Laget.se och börja använda SportAdmin.
Ett automatiserat och digitalt föreningssystem som minskar den manuella administrationen och skapar ännu bättre förutsättningar att utveckla Norrfjärdens IF.
Det innebär en förenkling för styrelsen, tränare och medlemmar.

För dig som medlem innebär det bl.a. att du kan betala med tre digitala betalningsmetoder:
• Kortbetalning
• Fakturabetalning
• Delbetalning

I MedlemsAppen är allt för  idrottsvardagen samlat på ett och samma ställe.
Oavsett om det gäller aktiviteter, kallelser, anmälan, kontaktinformation eller nyheter så finns den alltid tillgänglig direkt i fickan.
Så att du inte behöver tänka på i vilken mailklient, gruppchatt eller hemsida som det publicerades på.
Appen innehåller även en hel del nya funktioner:
• Samåkningsfunktion
• Se status på fakturor och betala direkt i appen
• Närvarostatistik – följ upp hur många aktiviteter du har närvarat på
• Och mycket, mycket mer

I LedarAppen kan man enkelt lägg till aktiviteter, nya medlemmar, närvarorapportera och skapa utskick.

Våra sponsorer