Hej. Sammanfattar vad som sades på mötet.
* Tränare: Robert L och Tony G
* Lagledare: Sandra J
* Sektionsmedlem: Jens L
* Träningar: Onsdagar och Söndagar 17:00-17:55 (detta pga Covid-19: vi hinner ut innan nästa lag ska
in). Start 30/9 och jag har lagt in alla träningar i kalendern och kallelse bör komma. För att kunna
planera träningen så vill vi att ni svarar om ni kommer eller ej.
* Informationskanalen är Sportadmin så ladda ner medlemsappen och se till att den fungerar (går även
att prenumerera på kalendern. Hojta till om ni har frågor så ska vi försöka lösa dem.
* Matchtröjor: De som har passande tröjor från fotbollen behåller dem under vintern. Ni som behöver
byta storlek tar med sin gamla till träningen så försöker vi hitta en passande.
* Covid-19: Riskbedömningen är gjord och blir den bara godkänd av kommunen så räcker den hela
säsongen.
- Spritar händer innan träning.
- Ombyte sker hemma.
- Slutar 17:55 för att minimera möte i hallen med andra lag.
- Vid minsta symtom stannar man hemma.
* SMS-grupp ska ordnas då det inte finns någon gästbok i Sportadmin. "Tummar upp" och "OK"
undanbedes i största mån.
* Medicinväska till laget ordnar vi fram till veckan.
* Åtagande: Vet inte så mycket för tillfället men pga utebliven skyltsöndag blir det 7 bingolottokalendrar
istället för 5 som vi ska sälja.
* Försäljning: För att samla ihop pengar till framtida cuper beslutade vi att sälja från företaget Gutz, som
är liknande Newbody men med en barnkollektion. Varje paket kostar 200:- och laget tjänar 60:- per pkt.
Inget minsta krav på antal paket vi ska sälja utan allt vi lyckas kränga är en bonus :)
Lisa F och Sandra J kollar upp detta.
Till våren tar vi ett fika/kött/eller-vad-vi-beslutar lotteri. Vem som roddar i det tar vi där och då.
Tror jag fick med allt.
Nu kör vi!
//Sandra